Lidl
Európai élelmiszer áruházlánc. Jelmondata: „Ahol a minőség olcsóbb.”
Tartalomjegyzék
A Lidl története
1930-ban, Németországban alapította Josef Schwarz. Eredetileg Schwarz Élelmiszer-nagykereskedés volt a neve. Valószínűleg gyümölcs-nagykereskedésnek indult a Lidl, de ma már modern diszkontáruháznak ismerjük. 1977-től ismerjük jelenlegi formájában, arculatában az áruházláncot. A Kaufland családi tulajdonú vállalat az eredeti cég, amelyben gyökerezik a Lidl. A 2 cég egy csoportba tartozik.
Ma Európa 24 országában találkozhatunk a Lidl áruházakkal. Németországban csak kb. 5000 üzlete van. Terjeszkedni szeretnének Ausztráliában, Kanadában, és Mexikóban.
Legnagyobb hazai és külföldi versenytársa az Aldi, mely a reklámokban is nyomon követhető.
A Lidl üzletpolitikája
Képforrás: commons.wikimedia.org
A Lidl kiemelten figyelmet fordít arra, hogy megőrizze, támogassa a helyi kiskereskedőket, beszállítókat. Ezáltal a lakosság számára megőrzik a helyi ízeket, minőséget.
A minőségi, sajátmárkás termékek, a kedvező árfekvés, az akciók mind vonzzák az embereket a Lidl áruházakba. Nemrég kötöttek egyezséget a Magyar Tejterméktanáccsal, a Baromfi Terméktanáccsal stb.
A cég szociális és ökológiai felelősséget vállalt arra, hogy az emberek és a természetet megőrzik, tevékenységükkel támogatják. Kötelezettségük kiterjed az energiatakarékosságra, áruik ökohatékony anyagokból készülnek, az élelmiszer minőség ellenőrzése magas fokú.
Széles termékskáláját minőségi élelmiszerek, ruházati termékek, non-food termékek alkotják. Mindezeket kedvező áron lehet beszerezni.
Az aktuális akciókról papír alapú szórólapokon, újságokból lehet értesülni, valamint a televíziós reklámokból. Ezen kívül Internetes feliratkozás után hírlevelek útján, a leghamarabb értesülhetünk a legfrissebb ajánlatokról.
A Lidl saját mobiltelefonos hálózattal (Blu-Mobil) rendelkezik, valamint rendszeresen van utazási ajánlatuk is. Rendszeresen indítanak nyereményjátékokat (pl. matricagyűjtés). Termékeik ismertetője az Interneten is megjelenik videó formájában.
Íme néhány aktuális ajánlat:
Aktuális információk
A Lidl áruházak egész napos nyitva tartással, a hétvégén is várják a vásárlókat.
Az üzletekben rövid a várakozási idő, otthonos légkörben vásárolhatunk. A pénztárnál készpénzen kívül elfogadnak különféle étkezési és vásárlási utalványokat is.
A Lidl Magyarországon
Képforrás: gyomaendrod.com
Magyarországon először 2004-ben jelent meg.
Áruházak tájegységenként:
Nyugat-Dunántúlon: 10 város 15 áruház,
Közép-Dunántúlon: 17 város, 22 áruház,
Dél-Dunántúlon: 17 város, 22 áruház,
Közép-Magyarországon: 14 város, 46 áruház,
Észak-Magyarországon: 12 város, 14 áruház,
Észak-Alföldön: 16 város, 18 áruház,
Dél-Alföldön: 20 város, 21 áruház.
Épülő üzletek: Salgótarján, Kőszeg, Barcs.
Központi épületei/logisztikai központjai:
– Szigetszentmiklóson: 46 000 m²
– Székesfehérváron: 30 000 m²
– Hejőkürtön: 40 000 m2
Az összes, Magyarországon található Lidl áruház nyitva tartási idővel megtalálhatók itt:
További információk:
Állásajánlatok a Lidl-nél
A Lidl munkaadóként rendszeresen hirdet elhelyezkedési lehetőségeket, állásokat a vállalatnál. Ez változó, ugyanis régiónként, áruházanként más-más munkakörre kereshetnek munkavállalókat.
Rendszeresen keresnek dolgozókat hétvégi munkára, illetve teljes, vagy részmunkaidőben. Ezen kívül áruterítésre, árufeltöltésre is keresnek munkavállalókat. Néhány állásajánlatot megtalálnak az alábbi linkeken:
5 kérdés, 5 válasz
1. Milyen eredetű az Lidl áruház? – Németországban alapították.
2. Hány országban található Lidl áruház? – Európa 24 országában, de szeretnének Ausztráliában, Kanadában is terjeszkedni.
4. Miért jó a Lidl-ben vásárolni? – Minőségi, széles árukínálattal, akciókkal, egész héten hosszú nyitva tartással várják a vásárlókat.
5. Milyen népszerű Magyarországon a Lidl? – Azt teljesíti, amit vállalt: “Ahol a minőség olcsóbb.”
A szerkesztő ajánlja, olvasd el te is:
Reméljük, tudtunk segíteni.
További szép napot kíván az fk-tudas.hu szerkesztősége!
Tetszik a téma? Ossza meg ismerőseivel: